Preus

trimestral anual (20% descompte)

Startup

Startup o autònom amb menys d'1 any de vida

10

8

per usuari/mes
Començar ara
  • Facturació il·limitada
  • Projectes il·limitats
  • CRM il·limitat
  • Integració Google Calendar
  • Integració email bidireccional IMAP
  • Suport email i telèfon de dilluns a divendres

Enterprise

Fins a 20 usuaris

20

16

per usuari/mes
Començar ara
  • Facturació il·limitada
  • Projectes il·limitats
  • CRM il·limitat
  • Integració Google Calendar
  • Integració email bidireccional IMAP
  • Suport email i telèfon de dilluns a divendres

Gold

Més de 20 usuaris

A mida

Pla personalitzable en mòduls i amb possibilitat d'integració amb altres eines
Contacta'ns
  • Facturació il·limitada
  • Projectes il·limitats
  • CRM il·limitat
  • Integració Google Calendar
  • Integració email bidireccional IMAP
  • Suport email i telèfon de dilluns a divendres

Vols veure una demostració de billage?

Planifica una demo
Tots els plans inclouen:
  • Accés de gestor fiscal
  •  Factures, Oportunitats i Projectes il·limitats
  • Suport: e-mail i telèfon
  • Facturació i gestió administrativa
  • CRM: oportunitats i campanyes
  • Gestió de projectes
  • Documents i contractes
  • Col·laboració
  • Quadre d'anàlisis i alertes
  • Còpia de seguretat diària

FAQ - Preguntes freqüents

Què és billage?

Billage és la solució cloud Tot-en-1 més senzilla; la gestió del teu negoci que inclou en una única plataforma CRM, Gestió de Projectes i Facturació. Amb Billage no necessites cap més eina, ja que tindràs, directament al teu ordinador o al teu dispositiu mòbil, tot el control de la teva empresa i el cicle de vendes amb anàlisis i mètriques detallades.

Amb Billage, gestiona el teu negoci de forma fàcil, àgil i eficaç, en un única lloc i amb una sola quota.

Puc demanar una demo abans de contractar?

Per descomptat! I a més a més ens encantarà que ho facis, perquè així et podrem explicar de primera mà molt millor tot allò que podràs fer amb billage i com millorarà el dia a dia del teu negoci.

Pots sol·licitar-la a través d’aquest link: https://app.billage.es/saas/demo/request-demo. O escriu-nos un e-mail a ventas@billage.es i ens hi posarem.

Puc canviar de pla?

Sempre que vulguis. Donat que el teu negoci està viu i canvia constantment, billage també canviarà amb tu, en funció de les teves necessitats. Si vols pujar o baixar de pla perquè tinguis noves incorporacions, només cal que ens avisis i regulem el teu pla a la nova situació.

Com es paga?

Billage es paga de forma trimestral o anual, en funció del que triïs. Quan arribi la data estipulada, s’emetrà el cobrament directament al compte bancari facilitat o mitjançant transferència, i el pagament quedarà realitzat de forma automàtica.

La formació va inclosa?

En contractar billage et proporcionem una formació inicial per iniciar l’eina i començar a fer-la servir, inclosa a la quota habitual.

Si cal i fa falta formació addicional, es valorarà en funció de cada cas en particular.

Per a qui és billage?

Billage està pensat, ideat i dissenyat per a emprenedors, freelances, autònoms, pimes i petites-mitjanes empreses que necessiten organitzar el dia a dia del seu negoci, optimitzar cada minut i guanyar temps per dedicar-se a aquelles tasques en les quals són realment bons i aporten valor.

Dissenyadors, creatius, agències de màrqueting, advocats, arquitectes, enginyers, informàtics, consultors i un llarg etcètera de professionals que han d’ocupar-se d’infinitat de tasques i necessiten, en temps real, tot el control del seu negoci a l’abast d’un sol clic.

Estan segures les meves dades?

Sempre! La seguretat és una de les nostres prioritats i sabem que, per a tu, el teu negoci és un dels teus millors tresors, per això fem còpies de seguretat diàriament i els nostres servidors són en llocs més que segurs.

Quant dura el contracte?

Et pots donar de baixa en qualsevol moment, només has d’avisar amb 45 dies d’antelació.

Quants idiomes té billage?

Actualment billage treballa en 3 idiomes: castellà, català i anglès. Totes les funcionalitats estan disponibles en els 3 idiomes a totes les versions: escriptori i mòbil.

El suport hi va inclòs?

Sí, pots contactar amb nosaltres els dies laborables de 9 a 18h a través del telèfon 93 247 99 59 o mitjançant el xat dins l’aplicació de billage. Si contractes un pla Pro també tindràs suport els caps de setmana de 9 a 18h. El suport per a qualsevol incidència de la pròpia aplicació va inclòs al preu, però el suport per a necessitats específiques (plantilla personalitzada d’ofertes – factures o nous gràfics o llistats) es facturarà com a extra. Aquest cost extra sempre es notificarà per endavant en rebre la petició de suport extraordinari.

Més de 12.500 empreses i autònoms confien en billage

Consultoria

Renata Moitinho

Fundadora de RM Business & Finance

"El CRM i el seu embut de vendes és intuïtiu i funcional. El servei d'atenció al client sempre responen molt ràpid als nostres dubtes i necessitats. A més estan sempre desenvolupant noves solucions i funcionalitats"

Llegir cas d'èxit (Properament)
Advocat

Juan Pedro Peña

Advocat especialista en TIC a PrivaZ

"Necessitàvem un software per a la gestió dels noestres serveis jurídics, des de la contractació fins a la gestió de tasques dels nostres clients, passant per comandes, factures i documents. Els programes que haviem fet servir es sortíen del pressupost o no eren vàlids. billage compleix amb tots els requisits que exigim."

Llegir cas d'èxit
Disseny

Raquel Cánovas

Emprenedora, Creativa i Dissenyadora en Creativadecabecera

"Billage és la solució amb la que gestiono la meva empresa. Volia una eina per a controlar íntegrament projectes, tasques i acció comercial. Volia que aquesta solució m'ajudés també a facilitar-me la vida amb la part administrativa, generar pressupostos, factures i control de pagaments."

Llegir cas d'èxit
Coworking

Jose Casero

Gerent a Doblemitad

"Hem contractat billage per que és una eina completa i molt usable que s'ajusta a les nostres necessitats."

Llegir cas d'èxit
Veure tots els casos d'èxit

Comença gratis ara mateix

  • Fes més coses en menys temps
  • Control absolut del que passa al teu negoci
  • Automatitza factures i processos
  • Tot organitzat en un mateix lloc
Comença ara

Confien en nosaltres

Logo Indra
Logo Telefonica
Logo Sabadell
Logo IBM
Logo Kyocera